Αποκλειστικό: Επίσκεψη του υπευθύνου του Δημοκρατικού Κόμματος Κουρδιστάν στην Ελλάδα, Sarbast Mohammed, στο Vouli.net

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Για τις «βόμβες» και τον Γ. Παπανδρέου Του Γιάννη Κανελλάκη

Για τις «βόμβες» και τον Γ. Παπανδρέου
Του Γιάννη Κανελλάκη

Με πληροφόρησαν ότι κάποιοι καλοί συνάδελφοι και παρουσιαστές βραδινών τηλεοπτικών εκπομπών, αναφέρθηκαν επώνυμα και δημόσια στο άρθρο μου, σχετικά με τα «τρομοδέματα» και την επίθεση στον πρώην πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο. Στο άρθρο μου με τίτλο «…Και δύο και τρεις βόμβες…» ανέφερα ονόματα, όπως του Αλογοσκούφη, του Παπαντωνίου, του Σουφλιά, του Παπακωνσταντίνου, του Καραμανλή κ.α. οι οποίοι φέρουν τεράστια ευθύνη για την «χρεοκοπία και τα οικονομικά δεινά στη χώρα μας». Όπως και ο σημερινός μεγαλοτραπεζίτης Γ. Στουρνάρας, όταν ήταν υπουργός Οικονομικών…
Οι καλοί συνάδελφοι στο τηλεοπτικό τους σχόλιο, στον αέρα, αναφέρθηκαν στο όνομά μου και μεταξύ άλλων, όπως με πληροφόρησαν, είπαν ότι : «Δεν ανέφερες Γιάννη στο άρθρο σου το όνομα του Γ. Παπανδρέου γιατί ήσουν υποψήφιος με το Κίνημά του». Ναι, ήμουν υποψήφιος, ( εξάλλου δεν είναι μυστικό ) με το Κίνημα του Γ. Παπανδρέου, κι αν αποφασίσω θα ξανά είμαι. Το ότι δεν ανέφερα το όνομά του στο σχετικό άρθρο μου, για τις…βόμβες δεν είχε απολύτως καμία σχέση με την υποψηφιότητά μου ! Πρώτα είμαι δημοσιογράφος, χωρίς καμία απολύτως φίμωση ή παρέμβαση κομματική και μετά υποψήφιος… Το έχω πει εξάλλου και στον αέρα σε τηλεοπτικές εκπομπές…
Ο Γ. Παπανδρέου δεν κατηγορήθηκε ποτέ για οικονομικά σκάνδαλα απ΄όσο γνωρίζω. Αν οι καλοί συνάδελφοι έχουν τέτοια στοιχεία για τον ίδιο και για μένα ας τα εμφανίσουν. Εξάλλου εγώ δεν είμαι συνήγορος κανενός, πλην της διαφάνειας, της αλήθειας και της αδέσμευτης δημοσιογραφίας ! Όσο για τα μνημόνια και το Δ.Ν.Τ. που αποφάσισε ως πρωθυπουργός να βάλει τη χώρα, έχει και πολλά θετικά ( στο οικονομικό χάλι που βρισκόμαστε τότε ), αλλά και πολλά αρνητικά, γιατί θα μπορούσε να κάνει και κάποιες άλλες επιλογές και όχι να «υποκύψει στις απειλές και ορέξεις της τρόικας και του Δ.Ν.Τ.» όπως έλεγαν την εποχή εκείνη.
Θα μπορούσε, για παράδειγμα, ο Γ. Παπανδρέου, μόλις τότε παρέλαβε άδεια ταμεία, από τον δραπέτη προκάτοχό του Καραμανλή, που έφερε την οικονομική καταστροφή και χρεοκοπία στη χώρα, να ενημερώσει τον ελληνικό λαό για το «καραμανλικό έγκλημα» και να προσφύγει και πάλι στις εκλογές, ή σε δημοψήφισμα!
Ίσως έτσι να είχε άλλη πορεία η χώρα μας και να είχαμε βγει από τα μνημόνια. Ίσως, όμως, να φθάναμε στο σημείο να λέγαμε το «δυστυχώς εφτωχεύσαμεν», αν δεν πέρναμε τα δισεκατομμύρια από τους δανειστές να πληρωθεί ο ελληνικός λαός, αφού οι προηγούμενες κυβερνήσεις άφησαν «στάχτη» στα δημόσια ταμεία ! Αυτά προς το παρόν !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου